La vanzare pictura originala | links

Daca proiectul intitulat "In ton cu tine" l-am realizat pro bono in colaborare cu septembermedia.ro pentru Seat, in schimb pictura originala am postat-o la vanzare pe site-ul Saatchi la un pret rezonabil si meritat.
 
Si cum imi place enorm ce am realizat si sunt mandra de creatia mea, ca orice mama de puiul ei, o consider cea mai frumoasa compozitie artistica de la evenimentul I love cars.
Si imi sta marturie si articolul on-line de la Ziarul de Iasi care a prezentat, in galeria aferenta acestuia, nu una ci doua imagini cu SEAT-ul Ibiza decorat cu picturile mele. Si consider acest lucru un succes, in ciuda tuturor dificultatilor tehnice pe care le-a impus proiectul meu, cu ale sale margini "in valuri", celor de la tipografia de infolieri incat acestia nu l-au mai decupat asa cum ma asteptam...

Comments