Unde sunt drepturile femeii, mamei si copilului in aceasta tara?

Unde sunt legile care le apara pe femei, pe mame si pe copii in tara asta?
Cerand ordin de protectie fata de tatal copilului meu care este un tata alcoolic mi se invoca tot felul de legi de protectia individului cu probleme mintale. Un om bolnav mintal este mai protejat de societate, de institutele de psihiatrie, de justitie si de biserica mai mult decat este femeia, mama si copilul in aceasta tara! Pentru ca el este protejat (alcoolicul) eu nici macar nu pot primi in scris, ca mama a copilului meu, dovada gradului de dementa care s-a instalat in urma alcoolismului. Mi se pare ca institutiile abilitate refuza sa se informeze intre ele. Mi se pare ca nu am nici un drept in aceasta tara nici macar pentru o palma primita, nu mai vorbesc de restul formelor de violenta. Pentru violenta si hartuire ce lege pot sa invoc? Si ce dovezi sa mai aduc in fata justitiei daca plangerile pe care le-am facut la politie nu sunt de ajuns? Chiar se merge pe aceeasi linie ca in comunism cand singura dovada a femeilor era certificatul medico-legal? Oare trebuie sa devin si eu alienata mintal si depresiva ca sa fac dovada ca am fost chinuita? Unde sunt legile mele? De ce omul bolnav este mai protejat decat un om sanatos care are nevoie de ajutor?

Comments